Een velg besteld voor een suzuki GN250, verzending was vrij snel (naar nederland) maar de velg zelf is afval!
De velg inclusief alle spaken zijn helemaal geroest! Hier heb ik niks aan, kan zo de afvalbak in.. geldverspilling!
Zeker geen aanrader!
Kawa kuipdeel
Was perfeckt
Suzuki burgman scherm
Slecht! Bestel scherm voor suzuki burgman 650... sturen ze een scherm op voor een AN400.. wat heel ander model is en tptaal niet past. Echt.. hier heb je nieys aan. Bij het reply om dit aan te geven doet het email adres het in enre niet. Lekker dan. Benieuwd hoe nu verder. Had het scherm beter nieuw kunnen bestellen. Was 30 euro duurder.. eerste ervaring met dit bedrijf en niet erg content...
Brandstofpomp metropolis
Prijs en kwaliteit is top, product werkt naar behoren. Echt een aanrader voor gebruikte onderdelen.
Deze website maakt gebruik van cookies. Als u verder surft, geeft u Bikes2Bits toelating om deze cookies te gebruiken. Opgelet, het blokkeren van bepaalde cookies verhindert het correct functioneren van deze website.